Ako môžem reklamovať tovar?
Reklamácia sa vzťahuje na tovar, ktorý bol zakúpený cez internetový obchod chiccoshop.sk a reklamácia je uplatnená v záručnej dobe 24 mesiacov odo dňa zakúpenia tovaru ak nie je uvedené inak.
Tovar spolu s faktúrou, ktorá zároveň slúži ako záručný doklad odošlite ako poistený balík alebo doporučenú zásielku (predávajúci neručí za jeho prípadnú stratu) na adresu:
SmartWay s. r. o.
Rybárska 2A/7381
911 01 Trenčín
Zásielky na dobierku nebudú akceptované.
V prípade záujmu môžete využiť službu kuriérskej spoločnosti "Výmenný balík" kedy Vám pošleme nový tovar a vy nám spätne odošlete vami reklamovaný tovar. Službu objednávame my na Vaše náklady. Pre viac info nás kontaktujte na info@chiccoshop.sk
Vzhľadom na povahu tovaru ponúkaného v internetovej predajni Chiccoshop (kozmetické produkty), zdôrazňujeme, že nie je možné odstúpiť od kúpnej zmluvy o dodávke tovaru v uzavretom obale, ktorý spotrebiteľ z obalu vybral a z hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť.